Nyårslöftet

Mitt nyårslöfte är att börja träna igen och äta nyttigare. Det löftet har väl de flesta varje år, men mitt absoluta mål är faktiskt att hålla det! :) idag hade jag tänkt gå och simma, men har inte hjärta att lämna vovven ensam hemma igen, så det får bli en långpromenad med honom :) Noël är nämligen i Stockholm och jobbar denna veckan, så jag och Bolt är ensamma :) lite blandade känslor dock. Klart det är gött att vara för sig själv ibland, men det blir väldigt ensamt på kvällar/nätter när man är vab vid att ha någon bredvid sig :)

Jaja, simning får jag väl ta imorgon kanske.
Största problemet med att hålla detta löftet är ju att jag kommer plugga i Skövde, 10mil enkel väg och tiden i skolan blir många timmar borta per dag.. Jag hoppas ju fortfarande att 11 stycken hoppar av så jag kommer in i Trollhättan :) Vad som händer återstår att se. Håll tummarna för att jag kommer in i trollhättan!! :)

Målet? Ja tack! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0